ЗВІТ директора

Межиріцького ліцею ім.І.С.Обдули

 

Про підсумки навчально-виховної роботи

за 2021-2022  навчальний рік

 

         Вся навчально-виховна робота ліцею була спрямована на втілення Державних стандартів початкової і загальної середньої освіти,  впровадження інноваційних форм управління навчально-виховним процесом, загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, реалізацію профільного навчання та підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти та орієнтації навчально-виховного процесу на особистість дитини, створення умов для розвитку ІКТ-компетентності учителів у рамках програми створення єдиного інформаційного простору. Виховна робота ліцею була спрямована на формування національного патріотизму і соціальної адаптованості підростаючого покоління. Педколектив школи продовжував роботу над науково-методичним проєктом «Розвиток самоефективності особистості учасників освітнього процесу як важлива складова розвитку Нової української школи», розрахований  на період 2021/2022 н.р.-2023/2024 н.р. На І  організаційно-моделюючому етапі (2021 – 2022 н.р.) колектив зосередився на науковому обґрунтуванні визначення освітніх стратегій розвитку самоефективності особистості в умовах нових форм організації навчально-виховного процесу, була створена творча група, яка займалась розробкою проекту, методична рада координувала діяльність методичних об’єднань в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогів.

         В початковій школі 1-4 класи навчалися за оновленими прогамами, які були ґрунтовно вивчені і обговорені на міжшкільній методичній комісії. Варіативна частина навчального плану 1-4 класів направлялась на вивчення експериментальних курсів «Сходинок до медіаграмотності» у 2-Б класі, «Уроки стійкого розвитку» у 2-Б і 3-Б класах.

        В основній школі у 5-8 класах навчались за новими програмами і підручниками. Протягом року продовжувалось поглиблене вивчення математики і української мови у 8,9 класах (вчителі Кіяниця І.І., Лимар А.І., Григоренко Л.Г.). Варіативна частина навчального плану використовувалась для вивчення спецкурсів «Уроки для сталого розвитку», «Російська мова», експериментальний курс «Медіаграмотність», «Енергоефективність».

          У 2021-2022 н.р.  в старшій школі впроваджувався технологічний профіль у 10-Б, 11-А класах (трактор, швейна справа) і суспільно-гуманітарний, математичний профіль у 11-А класі, інформаційний, природничий у 11-Б класі Варіативна частина навчального плану спрямовувалась на підготовку до ЗНО з української мови, історії України, математики, англійської мови, фізики, біології, хімії. Школа на 100% використовувала варіативну частину навчального плану.

         Протягом навчального року здійснювався контроль за забезпеченням загальної середньої освіти. В ході цієї роботи було здійснено контроль за охопленням дітей шкільного віку навчанням, за відвідуванням уроків учнями школи, коректувались списки дітей шкільного віку, аналізувався стан працевлаштування випускників школи відповідно до поданих довідок. Серед учнів 11 класу  та батьківської громадськості було  проведено роз’яснювальну роботу щодо особливостей реєстрації на пробне зовнішнє оцінювання, попередньо на батьківських і класних зборах з батьками і учнями вивчено нормативну базу по проведенню ЗНО, особливості його організації у 2022 році, підготовлено наочний роз’яснювальний матеріал. Здійснювався класно-урочний контроль за станом навчальної діяльності та відвідування учнями школи у 9-11 класах.

         Робота ліцею має свої успіхи. Учні міцно утримують призові місця в районних олімпіадах, є учасниками обласних. Відповідно до моніторингу навчальної діяльності рівень навчальних досягнень учнів за три роки свідчить  про стабільність якості навчальних досягнень

Навч.рік

Всього

учнів

Почат. рівень

Серед. рівень

Достат. рівень

Високий рівень

   

кільк.

%

кільк

%

кільк

%

кільк.

%

2018-2019

239

2

1

108

50

78

36

30

14

2019-2020

247

5

2

80

40

94

47

22

11

2020-2021

255

6

3

95

52

68

38

12

7

                     

 

        

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

     Значне місце займає підготовка і проведення учнівських предметних олімпіад, які проводяться з метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді Щодо участі у ІІ етапі олімпіад: 50 учнів ліцею взяли участь у ІІ етапі олімпіад з базових предметів

Навчальний

рік

Учасників

ІІ етапу

Призери

 ІІ етапу

Учасників ІІІ етапу

призери

 ІІІ  етапу

2018-2019

55

35   -  64%

12

1 - географія                   

2019-2020

52

28   -  55%

7

1 –історія

                                

2021-2022

50

26   -   52%

5

 

     Протягом навчального року працювали гуртки «Умілі руки», «Майстерність», «Сокіл/Джура».

        В рамках дослідно-експериментальної діяльності по впровадженню медіакультури до проекту  долучили учнів початкової (2-Б клас) та в рамках випереджаючої освіти – «Уроки для сталого розвитку» викладаються  у 2-Б, 3-Б класах).  Спецкурс  Енергоефективність впроваджувався у пілотному 6 класі (викладач Дикая Т.Г.).